Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Поредното от мен питане.
    Онзи ден, както си карах из града, изведнъж от педала на съединителя започна да се чува един дразнещ звук - "щрак-щрак", при всяко натискане и пускане на педала.
    Спрях да огледам и видях в/у стелката под краката ми да се мъдри едно бяло пластмасово парченце.
    В последствие се оказа, че в това парченце лагерува единия край на пружината на педала на съединителя. От единия край на този елемент има зъбчета, които явно закопчават в леглото си, но са се счупили и е изпаднало от мястото си.
    Знае ли някой дали се продава това като резервна част и дали подмяната му с ново е сложна?
    Attached Files
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • гарантирам ти на 99.99% че без останалите чарколяци и сигурно и самия педал на съединителя няма да си го намериш това....

      тука з апоследната половин година на няколко от колите някакви такива дреболии им се чупят и примерно за едно мааалко пластмасово зъбче на държача на прозореца, ако не си го оправиш с подръчни материали трябва да изсипеш парите за целия механизъм барабар с ел. мотора и всичките му п*** майни

      казвам ти го просто да си подготвен....
      Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 14:20.
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
        гарантирам ти на 99.99% че без останалите чарколяци и сигурно и самия педал на съединителя няма да си го намериш това....

        тука за последната половин година на няколко от колите някакви такива дреболии им се чупят и примерно за едно мааалко пластмасово зъбче на държача на прозореца примерно, ако не си го оправиш с подръчни материали трябва да изсипеш парите за целия механизъм барабар с ел. мотора и всичките му п*** майни

        казвам ти го просто да си подготвен....
        ...хм!
        Обещаха ми, че ще ми го доставят.
        Като пристигне пратката ще ви информирам по-подробно , какво точно е дошло.

        ---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:13 ----------

        Искам малко да се върна към един мой предишен пост, където споменах, че датчика ми за външната температура, показва каквото си иска.
        Не знам дали е съвпадение, но:
        - Възможно ли е, ако в системата на климатика няма фреон, датчика за външна температура да показва нереални стойности?
        - ...а стойностите на датчика за външна температура, оказват ли влияние в/у управлението на компресора на климатика?

        Защо задавам такива въпроси?
        Миналата седмица заредих системата с фреон, защото беше празна. Не присъствах на самото зраждане, но момчето в сервиза каза, че е проверил система и на вакуум и под налягане. След като я зареди обаче климатика работеше точно 1 (един) ден. При последващ оглед се установи проблема - сцепен (пръснат) маркуч.

        Не знам дали си въобразявам, но или докато системата е била пълна, датчика за външна температура показваше нормални стойности, или докато този датчик е показвал нормални стойности, климатика си е бачкал нормално и когато датчика пак се е бъгнал, е повлиял на работата на компресора на климатика (т.е. не го е спрял при достигане на критично налягане) и системата се е пренадула, а съответно - макуча се е сцепил.

        Перефразирано - чудя се кое е първопричина и кое е следствие?
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • Температурния датчик не влияе на налягането в системата.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
            ...хм!
            Обещаха ми, че ще ми го доставят.
            Като пристигне пратката ще ви информирам по-подробно , какво точно е дошло.

            ---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:13 ----------

            Искам малко да се върна към един мой предишен пост, където споменах, че датчика ми за външната температура, показва каквото си иска.
            Не знам дали е съвпадение, но:
            - Възможно ли е, ако в системата на климатика няма фреон, датчика за външна температура да показва нереални стойности? НЕ
            - ...а стойностите на датчика за външна температура, оказват ли влияние в/у управлението на компресора на климатика? ДА

            Защо задавам такива въпроси?
            Миналата седмица заредих системата с фреон, защото беше празна. Не присъствах на самото зраждане, но момчето в сервиза каза, че е проверил система и на вакуум и под налягане. След като я зареди обаче климатика работеше точно 1 (един) ден. При последващ оглед се установи проблема - сцепен (пръснат) маркуч.

            Не знам дали си въобразявам, но или докато системата е била пълна, датчика за външна температура показваше нормални стойности, или докато този датчик е показвал нормални стойности, климатика си е бачкал нормално и когато датчика пак се е бъгнал, е повлиял на работата на компресора на климатика (т.е. не го е спрял при достигане на критично налягане) и системата се е пренадула, а съответно - макуча се е сцепил.

            Перефразирано - чудя се кое е първопричина и кое е следствие?
            Датчикът не може да ти повреди климатика. За да ти се пръсне маркуч има няколко варианта - протъркан или нещо от този сорт, блокирало ТРВ на компресора, проблем с датчика за следене налягането в системата
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Датчикът не може да ти повреди климатика. За да ти се пръсне маркуч има няколко варианта - протъркан или нещо от този сорт, блокирало ТРВ на компресора, проблем с датчика за следене налягането в системата
              Преди да заредим системата с фреон, бяхме закачили колата за диагностика и там имаше записана грешка - датчик налягане АС (air condition).

              Значи да търся проблема в този датчик?
              ...но преди това да заредя пак системата?
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                Преди да заредим системата с фреон, бяхме закачили колата за диагностика и там имаше записана грешка - датчик налягане АС (air condition).

                Значи да търся проблема в този датчик?
                ...но преди това да заредя пак системата?
                Точно така
                Last edited by Mury; d.m.y г., 20:32.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Точно така
                  Мисля, че и ТРВ-то му може да е блокирало
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Точно така
                    Имай предвид,че тази грешка може да я запише и от липса на фреон,демек може да се окаже,че маркуча просто се е пробил,изтекъл е фреона,записало е грешката и си останал без климатик
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Точно така
                      Тц не е точно така може да си зареди системата датчика се сменя без да се изпуска фреон

                      ---------- Post added at 18:37 ---------- Previous post was at 18:36 ----------

                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Имай предвид,че тази грешка може да я запише и от липса на фреон,демек може да се окаже,че маркуча просто се е пробил,изтекъл е фреона,записало е грешката и си останал без климатик
                      А може и да е вдигнала прекомерно налягане и тогава да го е записала, съответно и от това да думне маркуча
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • А може ли някой да ми каже, какъв е нормалния работен диапазон на налягането в системата?
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • Работното налягане в системата варира като максимално е около 20 бара но когато пуснеш на максимално изстудяване. Щом на вакум и надуване не са хванали теч(надуват с азот на 10 бара за проба) значи пробива е малък дано да са ти сложили оцветител за да намерите течът с УВ лампа.
                          Last edited by t-1000; d.m.y г., 00:45.
                          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Тц не е точно така може да си зареди системата датчика се сменя без да се изпуска фреон
                            Я кажи как става тоя номер?

                            ---------- Post added at 07:58 ---------- Previous post was at 07:54 ----------

                            Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                            Работното налягане в системата варира като максимално е около 20 бара но когато пуснеш на максимално изстудяване. Щом на вакум и надуване не са хванали теч(надуват с азот на 10 бара за проба) значи пробива е малък дано да са ти сложили оцветител за да намерите течът с УВ лампа.
                            По-хубаво е със звуков датчик да търсят. Огледай си радиатора за климатика дали има мазно петно по него. Но най-добре си е на майстор
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Я кажи как става тоя номер?
                              Напоследък монтират вентилчета под пресостата - сваляш го и вентила затваря. Монтираш новият пресостат примерно - той натиска вентила.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                                Напоследък монтират вентилчета под пресостата - сваляш го и вентила затваря. Монтираш новият пресостат примерно - той натиска вентила.
                                Научих нещо, благодаря. А и браво на тях, най-после нещо практично
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X